Zevende vakantiedag - Reisverslag uit Orsa, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Zevende vakantiedag - Reisverslag uit Orsa, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Zevende vakantiedag

25 Juli 2017 | Zweden, Orsa

Tussen 7.30 en 8.00 opgestaan,eerst nog even gelezen en daarna zijn we gaan ontbijten. Daarna even omgekleed, het is niet super mooi weer dus een lange broek aangedaan.

Daarna gingen we op weg naar het roofdierenpark.

In het roofdierenpark waren wolven, beren, allesvraden, lynxen, sibriesche tijgers, leeuwpaarden en ijsberen.

het was er echt super leuk. sommige dieren werden gevoerd en dan zeg je ze veel beter.

Daarna nog naar de supermarkt geweest voor boodschappen ,want in de camping winkel was het echt super duur.

daarna naar beneden gegaan voor Wi-Fi maar het was te druk.

Uiteindelijk soep met brood en witte bonen gegeten.

Na het eten nog even gelezen.

En daarna thee / waterlimonade met een gebakje gedronken.

Daarna het vakantiedoeboek gedaan en naar beneden gelopen voor de 2x voor de Wi-Fi.

Toen nog heel veel gelezen en muziek geluisterd.

nog even in mijn bed het reisverslag afgemaakt en Daarna ben ik gaan slapen.