Eerste vakantiedag ( dag van de boot) - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Eerste vakantiedag ( dag van de boot) - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Eerste vakantiedag ( dag van de boot)

19 Juli 2017 | Duitsland, Kiel

De eerste vakantiedag is aangebroken. Eerst opgestaan om 4.00. Het was de bedoeling om 3.00??. Maar heb toch nog maar 1.5 geslapen in totaal dus was wel nodig.

We hebben vandaag eerst 550km gereden richting de boot. Onderweg vaak gestopt.
Ik en Chantal hebben voornamelijk veel geslapen.

Bij de Ikea ontbeten in osnabruck. Daarna weer verder.Om 1500 waren we bij de boot dus eerst boarden. Dat duurt lang zeg 1 uur bezig geweest om de boot op te komen.
Uiteindelijk even een snel rondje gelopen en de "boot" tas gehaald. Gaat de sluis niet open om naar de auto te gaan. Maar het is gelukt.

Nog even kiel ingeweest. Een chocolade frappe gedronken en een broodje gegeten met ui, tomaat en kruidenboter. Dat was lekker maar mijn buik vond het wat minder.

Toen de boot opgegaan. We hebben een rondje over de boot gelopen. Uiteindelijk bij een zangeres gaan zitten. We zijn op en gegeven moment op zoek gegaan naar wat eten maar het was vrij prijzig allemaal.

Pap en Chantal hebben uiteindelijk een broodje braadworst en een hamburger gegeten.

Ik en mama hebben een broodje in de hut gegeten.

We zijn ook nog naar een muziek quiz geweest. Daar kreeg ik trek in chips dus in het winkeltje maar chips gehaald.

Daarna zijn we nog op het dek geweest en zijn we gaan slapen