Vijfde vakantiedag - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Vijfde vakantiedag - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Vijfde vakantiedag

23 Juli 2017 | Zweden, Fredriksberg

Vandaag om 800 opgestaan. Eerst even ontbeten . We hadden gebakken en gekookte eieren vandaag. We hadden ook gisteren brood gehaald dus geen gebakken broodjes vandaag.

Daarna aangekleed om richting fula grava te gaan.

Onderweg zijn we eerst gestopt voor broodjes en wat drinken.

We zijn daarna verder gegaan naar fula grava.

Fula grava is een mijn dat op de werelderfgoedlijst staat.

We hebben een rondleiding gehad. Bij binnenkomst moesten we een regencape en een helm op. De gids vertelde onderweg van alles waar we langs kwamen.

Na de rondleiding eerst wat eten en daarna na de rondleiding voor boven de grond.

Die rondleiding was best saai omdat ze veel herhaalde.

Na die rondleiding wilde we met het treintje maar daar hebben we 20 minuten opgewacht. Toen even wat drinken en toen naar het museum.

het museum was interessant, Toen richting het huisje. Onderweg nog even gestopt voor broodjes voor morgen en kip voor de paella.

Eenmaal bij het huisje de auto uitgepakt en mijn tas ingepakt. Morgen gaan we weer verder richting Orsa.

Ik en Chantal zijn ook nog even naar boven geweest voor de Wi-Fi. Daarna lekker paella gegeten en het huisje verder opgeruimd.

In de loop van de avond nog warme chocolademelk gedronken.

Toen lekker naar bed gegaan en daar nog even gelezen.