Zesde vakantiedag. - Reisverslag uit Orsa, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Zesde vakantiedag. - Reisverslag uit Orsa, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Zesde vakantiedag.

24 Juli 2017 | Zweden, Orsa

Vandaag om 7.30 opgestaan, was zeer moeilijk om zo vroeg wakker te worden.

Er hadden 3 personen een wekker gezet en die gingen allemaal goed te keer.
Nog even in papa's en mama's bed gelegen ?? en toen konden we lekker ontbijten.

Na het ontbijt de bedden afgehaald en in tassen gestopt. Daarna lekker gedoucht en daarna gingen we op weg naar kroktorp om dat te bezichtigen.

Helaas hebben we het museum niet kunnen vinden door de onbegaanbare wegen.

Op een gegeven moment stonden we vast met de auto in een greppel , de auto stond te balanceren op de greppel. Dus ik, Chantal en mama gingen duwen om de auto eruit te duwen en papa ging gas geven. Toen de auto los kwam reed die op Chantal af en het enige wat Chantal kon doen was rennen!!!!!!! ?? nou dan kan ze hard rennen hoor!!! ??????????

We zijn bij nusnas naar de dalarna paardjes fabriek . Helaas waren de paardjes daar te duur. Misschien vinden we ze later nog.

Daarna zijn we mora ingeweest. het centrum was 1 straat. In Amsterdam is dat nog geen 1/10.

Nu weer onderweg naar Orsa.

Eenmaal bij het park aangekomen, sleutel gehaald en naar het huisje gegaan. De spullen uitgepakt en de bedden opgemaakt.

Daarna wat gedronken en uiteten op het park gegaan.

Terug gekomen van het uiteten even wat makkelijk's aangedaan en gaan lezen. Toen om 2200 gaan slapen zodat ik uitgeslapen was voor het roofdieren park.