Veertiende vakantiedag (Dag van de boot) - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Veertiende vakantiedag (Dag van de boot) - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Veertiende vakantiedag (Dag van de boot)

01 Augustus 2017 | Noorwegen, Oslo

In de ochtend heeel vroeg opgestaan om 5.30 stond te wekker. Ik vind het wel veel te vroeg.

Toen ontbeten . We zijn na het ontbijt gaan opruimen en weggegaan.
Onderweg wilde we koffie drinken maar nog niet veel was open. Dus bij een cafataria in Noorwegen. Ik had een grote kop thee met een brownie.
Toen verder gegaan, onderweg bij een tankstation warme chocolademelk gehaald en in de auto opgedronken.

Om 1330 waren we in Oslo, even gewinkeld, nog een kerk bezocht en gegeten. Om 1745 naar de boot blijkt de boot vertraging te hebben.
Om 1910 mochten we de boot op nog steeds niet op. uiteindelijk mochten we om.1945 de boot op.

Op de boot eerst even de tassen op onze hut gezet. Daarna naar het dek gegaan.
Er was op het dek eerst een muziekquiz daar hebben we even gekeken. Toen nog verder naar het dek en uiteindelijk naar de piratenshow geweest en een slushpuppy gehaald.

Uiteindelijk weer even naar het dek en Toen gaan slapen.