Elfde vakantiedag (Idre) - Reisverslag uit Idre, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Elfde vakantiedag (Idre) - Reisverslag uit Idre, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Elfde vakantiedag (Idre)

29 Juli 2017 | Zweden, Idre

In de ochtend een klein beetje uitgeslapen daarna even gedoucht en afgewassen.

We zouden vandaag naar de hoogste berg gaan , maar dan moeten we 9 km opwaarts klimmen. Dus uiteindelijk besloten om naar een waterval te gaan. Papa wilde niet mee dus met Chantal en mama naar boven gelopen.
Komen we boven aan is er geen waterval. Het uitzicht was wel super mooi. Dus weer naar beneden gelopen.

Onderweg hadden we een codewoord als het er drassig of nat was dan riepen we natte voeten alarm.

Ook onderweg nog mijn schoen verloren maar uiteindelijk konden we hem ook weer pakken.

Daarna even door Noorwegen gereden en bij een Nederlandse camping wat gedronken. Toen naar de supermarkt om eten te halen voor de laatste dagen.

In de avond eerst een broodje gegeten en toen pizza.
Helaas deed mijn buik zo zeer. ????????????????
Dus heb mama warme melk en thee gemaakt.
Daarna ging het wel weer dus nog even foto's uitgezocht zodat ik die thuis makkelijker kan uploaden.

Nog gelezen in bed en daarna ben ik gaan slapen .