Negende vakantiedag - Reisverslag uit Idre Fjäll, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Negende vakantiedag - Reisverslag uit Idre Fjäll, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Negende vakantiedag

27 Juli 2017 | Zweden, Idre Fjäll

Vanochtend vroeg opgestaan om naar idrefjall te gaan. Dus om 7.30 opgestaan. Eerst ontbeten daarna de auto ingepakt en het huisje schoongemaakt.

Onderweg zijn we naar een streekmuseum geweest. Het heeft vannacht heel erg geregend dus het was super glad. Dus ben super hard op mijn stuitje gevallen.

Daarna in de auto gegaan naar de grootste kerncentrale. Toen wat gegeten en gedronken en daarna weer verder gegaan op onze tocht.

toen we er bijna waren boodschappen gehaald.

Daarna weer verder sleutel halen, huisje zoeken en auto uitpakken. Gelijk de bedden opgemaakt en de tassen uitgepakt. Toen wat gedronken en even uitgerust.

Daarna met mama even een rondje camping gelopen.

Vlak voor het eten nog even oma en opa gebeld.

we zijn toen lekker gaan eten en de bezichtigingen voor morgen gaan plannen.

laat in de avond met mama nog uno gespeeld daarna nog even in bed gelezen en daarna ben ik gaan slapen