Twaalfde vakantiedag (Idre) - Reisverslag uit Idre Fjäll, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu Twaalfde vakantiedag (Idre) - Reisverslag uit Idre Fjäll, Zweden van melissatolen1998 - WaarBenJij.nu

Twaalfde vakantiedag (Idre)

30 Juli 2017 | Zweden, Idre Fjäll

In de ochtend was het de bedoeling dat we wat langer gingen slapen ivm dinsdag wanneer we al om zeven uur weggaan. Maar ik was om 8 uur al wakker.

Dus om 9.45 zijn we gaan ontbijten. Papa had gekookte en gebakken eieren gemaakt. Daarna zijn ons klaar gaan maken voor de skilift.

We zijn eerst met z'n allen naar boven gegaan. Boven hebben we wat gedronken en toen weer met de lift naar beneden gegaan. Toen in het huisje z'n we gaan lunchen en daarna zijn mama en ik weer met de lift naar boven gegaan en naar beneden gaan lopen.

We hebben Chantal van de receptie opgehaald en hebben een ijsje gegeten.
Daarna zijn we naar het huisje gegaan en hebben mama en ik gekookt.

Na het eten nog in het zonnetje gezeten en daarna pacantaince gespeeld en in een puzzelboekje puzzels gemaakt. Toen zijn we gaan slapen.